De Nationale ombudsman maakt zich grote zorgen over de betrouwbaarheid van de postbezorging door de overheid. In zijn brief aan de minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties waarschuwt hij dat steeds meer burgers hierdoor in de problemen komen. Klachten over verdwenen of te late post worden bovendien steevast afgewezen, waardoor gedupeerde burgers nergens terecht kunnen.
