Dubbel zoveel ouderen voelen zich eenzaam sinds coronacrisis
Nederlanders zijn zich eenzamer gaan voelen sinds het begin van de coronacrisis. Vooral ouderen vanaf 75 jaar voelden zich vaker alleen. Dat meldt het Sociaal en Cultureel Planbureau (SCP) in een rapport over het welzijn van Nederlanders in coronatijd. Nederlanders…
